ח"כ בן גביר: "אחרי שהייתי בשמעון הצדיק, פתאום יש שם שקט"

אייל ראובן No Comments on ח"כ בן גביר: "אחרי שהייתי בשמעון הצדיק, פתאום יש שם שקט"

חה"כ איתמר בן גביר ב"מהדורת הבוקר": "מעניין שהשב"כ מנחה פתאום את בנט לכל מיני דברים. מצופה מראש השב"כ שיקום ויגיד שבנט משתמש בו לכל מיני דברים ואולי עושה כאן סיבוב על השב"כ. אנחנו עובדים קשה לשלוח את הממשלה הזו הביתה. מי שיפרוש ויפיל אותה – יתוגמל"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ איתמר בן גביר שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס לקמפיין שהוא העלה כלפי ראש השב"כ: "יכול להיות שמישהו השתמש לצרכיו בשירות הביטחון הכללי. אנחנו שומעים את בנט שכל הזמן מדבר על השב"כ שהנחה אותו לעשות כך וכך. אני הייתי מצפה שראש השב"כ יבהיר אם בנט מנצל אותו לצרכים פוליטיים".

עוד אמר בן גביר "ההיסטוריה מוכיחה שכשאני עשיתי את כל 'הרעש' הזה כמו שהם מכנים את זה – יצא בדיוק הפוך. בשמעון הצדיק כמעט שרפו משפחה, תשע פעמים הציתו רכב. פתאום אחרי שהגעתי יש שם חודשיים שקט, השב"כ התחיל לחקור את מי ששרף את הבית. אולי זה מוכיח שהדרך שלי היא הנכונה".

"בכנסת אני תמיד ראשון לכל יוזמה שמהותה דאגה לשב"כ או לגופי הביטחון אבל זה לא אומר ששב"כ זו פרה קדושה. אם ראש השב"כ טועה אני לא יכול לבקר אותו? בזמן שממני מונעים להגיע לשער שכם – ראאד סלאח מסתובב חופשי באל אקצא ומסית, ועודה וטיבי עולים להר הבית מתי שהם רוצים ומקללים אותנו".

בן גביר סירב לומר אם הוא יודע מי הפורש הבא מהממשלה: "אנחנו עובדים קשה כדי לשלוח את הממשלה הרעה הזו הביתה. יש כאן הפקרות. אין לי ספק שמי שיפרוש ויפיל את ממשלת השמאל הזו יתוגמל. אמרתי גם לסילמן שההיסטוריה תמיד מוכיחה וזוכרת לטובה את אלה שנלחמים למען האמת".

עוד סיפר בן גביר: "סילמן אומרת שבממשלה הגיעו לקו האדום ובעיקר בעניין הזהות היהודית. היא מספרת על תוכניות נוספות שיש להם להחריב את הזהות היהודית של המדינה ולפגוע בקדושי ישראל".



0 תגובות